Varför visas flera olika delar/delar som inte passar bilen?
Eftersom vi på ett registreringsnummer inte får veta bilens exakta utrustning så visas delar för den generella bilen (som kalas för MCar).
Detta kan i vissa fall resultera i att du kan se flera olika varianter där bara en del passar bilen, exempelvis kan du behöva veta PR-nummer eller om bilen är utrustad med sportchassi från fabriken eller eftermonterat.
I dessa fall behöver du undersöka vilken som stämmer till bilen.
Fel artikeldata (information saknas/är felaktig)
Om du hittat en artikel där information saknas eller är felaktig så vill vi gärna att du rapporterar in det till oss.
På en artikel som är kopplad till en specifik bil så använder du fliken "Felrapport" som finns på artikelkortet.
Fyll i formuläret med så mycket detaljer som möjligt. Vi återkopplar till dig genom den mailadress som är kopplat till ditt konto i MekonomenPro.
Hur lägger jag till eller ta bort användare koppalde till mitt konto?
Användare som är kontoadministratör kan lägga till och ta bort kopplade användare.
För att administrera användare klickar du på ditt kontonamn uppe i menyraden till höger om knappen "Teknisk info".
Du hittar befintliga användare och möjligheten att lägga till nya användare under rubriken "Lokala användare".
Hur gör jag för att lägga in eller ändra befintlig timdebitering?
Användare som är kontoadministratör kan lägga till ändra pris/namn och andra inställningar för arbetstider och timdebiteringsnivåer.
För att administrera användare klickar du på ditt kontonamn uppe i menyraden till höger om knappen "Teknisk info".
Du hittar avgifter och timdebitering under rubriken "Lokala inställningar (Avgifter, timdebitering).
Viktigt! En (även om det endast finns en nivå) måste markeras som standardnivå, detta gör du genom att klicka i den lilla rutan längst till vänster på den rad du vill ha som standardnivå (se bild).